![](/media/lib/187/n-slonie-4de7ff264244c5b0d03a7c0ac40c4730.jpg)
Chiny kluczem do ocalenia gatunków
9 kwietnia 2015, 12:02Po dziesięcioleciach bezskutecznej walki z kłusownictwem na horyzoncie pojawiła się iskierka nadziei. Rządy i organizacje pozarządowe w końcu postanowiły zwrócić uwagę na popyt napędzający przestępczość.
![](/media/lib/94/n-google-logo-c00500afaafa375a99a2eb842dc471f6.jpg)
Google chce odzyskać użytkowników Firefoksa
17 marca 2015, 09:46Google wywiera nacisk na użytkowników Firefoksa, by ci ustawili Google'a jako wyszukiwarkę domyślną. Internauci zauważyli, że od ubiegłego tygodnia wyszukiwarka wyświetla komunikat zachęcający do domyślnego korzystania z Google'a
![](/media/lib/203/n-nawet-5-dolarow-robi-roznice-2c9e7649d06bd0d18330e30970be396f.jpg)
Nawet 5 dolarów robi różnicę
26 sierpnia 2014, 10:44Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.
![](/media/lib/200/n-houstonpr-launch1-0cd0438245fd9b18221cd292ba726b95.jpg)
Relacja prasowa dotarła do stratosfery
24 lipca 2014, 13:06Brytyjska agencja PR-owa wybrała nietypową formę poinformowania o przeprowadzce i zmianie nazwy z Twelve Thirty Eight na Houston PR. Laminowany wydruk relacji prasowej przyczepiono do balonu stratosferycznego, który poleciał na wysokość ponad 43 km.
![](/media/lib/197/n-keloptic-vangogh-b5d6e03b832bd52b0d02b4822a799f70.jpg)
Impresjonizm do poprawki
10 czerwca 2014, 14:38Postrzeganie świata z perspektywy impresjonistów może być przyjemne, gdy człowiek ma wybór: sięga po album ze sztuką albo idzie do muzeum. Problem pojawia się, gdy plamy koloru pokrywają pole widzenia cały czas. Bazując na tym toku myślenia i ciągnąc watek nurtów w malarstwie, paryska filia agencji Y&R zaprojektowała dla firmy optycznej KelOptic kampanię reklamową pt. "Zmienić impresjonizm w hiperrealizm".
![](/media/lib/93/n-chiny-aec505684101f470e09587484b316449.jpg)
Chińczycy spłaszczają góry, by mieć gdzie budować
6 czerwca 2014, 06:22Chińska kampania, w ramach której zrównuje się z ziemią góry, by stworzyć miejsce pod rozbudowę miast, może wywołać szereg problemów środowiskowych. Naukowcy z Chang'an University przestrzegają, że spłaszczono już dziesiątki szczytów, co doprowadza do zanieczyszczenia powietrza i wody, erozji gleby oraz powodzi.
Roztapiające się minidzieła sztuki
22 kwietnia 2014, 11:37Jak twórczo zareklamować gorzelnię? Zamiast wprost zachwalać trunek, w tym przypadku whisky, warto umieścić w nim coś, co i tak skieruje uwagę potencjalnego klienta na ciecz: pierwsze na świecie kostki lodu z drukarki, a właściwie spod dłuta 3D.
![](/media/lib/189/n-dawid-z-karabinem-2f53c7eca8a611442f5adcabbff24325.jpg)
Awantura o Dawida z karabinem snajperskim
10 marca 2014, 09:03ArmaLite, amerykańska firma produkująca broń, wykorzystała w swojej kampanii reklamowej wizerunek Dawida Michała Anioła. Wzbudziło to spore poruszenie zarówno wśród włoskich specjalistów ds. dziedzictwa narodowego, jak i polityków.
![© freezelight](/media/lib/98/n-1209808140_449585-63598a76a8a696db56230fee761be9c1.jpeg)
Lodówka zaatakowała
20 stycznia 2014, 10:16Przed dwoma laty dyrektor CIA stwierdził, że Internet of Things, czyli internet, do którego będą podłączone najróżniejsze urządzenia - od lodówek czy domowych centrów rozrywki, po samochody - będzie nieocenionym źródłem informacji dla agencji wywiadowczych. Jak się okazuje nie tylko dla nich. Cyberprzestępcy przeprowadzili właśnie pierwszą kampanię spamerską z wykorzystaniem Internet of Things
![](/media/lib/179/n-animals-asia-d9778a1b4bb56eeb69cea16502ccb8de.jpg)
Chińska kampania przeciwko jedzeniu psów i kotów
22 listopada 2013, 11:46Ponieważ w Azji jadanie psów i kotów jest nadal popularne, organizacja Animals Asia prowadzi w Chinach społeczną kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem "Bądź zdrowy. Powiedz nie psiemu i kociemu mięsu".